HTML

mr.lotus

simply * difficult * semi-simple and difficult * rare/often-weird * stoned is the way of the walk-type * hoopin' * nervous * loungin * bouncin' * checkin' * street-level * what else...? *

Friss topikok

  • Friedmann Juci: ide is :* (2010.06.22. 16:50) blogosposzt

Linkblog

Archívum

22.
június

blogosposzt

ckret  |  1 komment

nemrég olvastam lujzanaplojablogján , pontosabban a "20 perc" poszt kommentelői közt, hogy 'milyen jól neki lehet nyomni a kiszemelt nő seggéhez a faszunkat'..

gondoltam,hogy dobok egy választ, de aztán jobbnak láttam leírni ide, kisebb a visszhang legalább,sőt...

én faszt nem nyomnék semmilyen kiszemelt nő seggéhez a tömött járművön..

előbb lenne "szemm-kontaktus.. szem-kontaktus", -akár az Ügyvédúrnál-,minthogy full levágósan, kamaszos, kisdiákos izgalommal mögékerüljek valakinek és faszozzak..

hehe...az irodában, ahol dolgozom,mint gyakornok, ez külön játék, neten rá lehet keresni...faszozás..

velem olyan történt, itt a békávén pesten, -ez a mézeskalács térnél volt -, hogy olvastam egy kisregényt (rakéta regénytáros), és a csaj -vékony, gesztenyebarna haj, papucs - kis kavicsokkal, rúzstalan ajkak, kérdő tekintet- velem szemben ugyanattól az írótól tartott a kezében egy könyvet...feltűnően lehajoltam,hogy biztosan lássam az író nevét, majd megkérdeztem: "te is szereted J.P.Sartre-ot? "

azt mondta: "Igen."

részletezzem.....?

azóta sem utaztam a 62-esen...bár lehet nem ártana..

máskor épp lefelé jöttem a hegyről -orbán tér és környéke- miközben egy leszakított virágot szagolgattam, majd felszálltam a buszra - lezuttyantam az ülésre. felpillantva, azonnal találkozott  a tekintetem egy magas, kék-kabátos, hátközépig érő enyhén hullámos (fekete) hajú lánnyal. a szemét néztem, a szeme a virágot, majd a szemem is a virágot, utána ketten egymás szemét, mosolyra húzódott ajkai szegelte..

miután leszálltunk a délinél arra gondoltam,ha ugyanarra megy, mint én, odaadom neki a virágot...

ugyanarra ment.........

" szia, láttam,hogy tetszik a virág. neked adom,tessék"

mire ő - " ááá, köszi, igen már kiszúrtam,amikor felszálltál"  

" moszkva felé?"

-"mechwárt"

"énis arra, megyünk együtt?"

-"persze, miért ne?"

............................

 

voltak még ilyenek, lehet leírom majd, a lényeg,hogy minden egyes ilyen sztori vagy az én vagy az ő lakásukban végződött borozgatással, erkélyen-üléssel vagy dugással..egy vagy többel, utólag tökmindegy.......

szóval a srácnak azt mondanám először ne faszt nyomjon, hanem  impluzust....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mrlotus.blog.hu/api/trackback/id/tr892101260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása